De retailwereld is fors in beweging. De concurrentie is altijd hevig, er zijn branches en gebieden met forse overbewinkeling. Koopgedrag verandert voortdurend onder invloed van demografische ontwikkelingen en fluctuaties in de economie. Neem daarbij de gigantische factor “online” en het is duidelijk dat het ontwikkelen van de juiste strategie lastig is. Evenals het trekken van conclusies en bijstellen in de praktijk. Waarbij we net als u weten dat “de handel”, dat wat er in de winkel ligt, uiteindelijk bepaalt of er geld verdiend wordt. Wij kennen het klappen van de zweep en we durven zonder aarzeling te zeggen dat we succes kunnen boeken.
1
Wat moeten we communiceren voor meer omzet, hoe vaak en op welke wijze?
2
Ontwikkelen en uitwerken offline en online campagne-onderdelen
3
Volgen van de resultaten, evalueren en bijstellen waar nodig
Meer weten? Vraag onze infographic “20 afhaakmomenten op weg naar de online kassa” aan over het verbeteren van de prestaties van uw webshop. Of bel voor een geheel vrijblijvend kennismakingsgesprek.
(0345-58 00 55, info@select-advertising.nl)
Select Advertising
Veemarktkade 8
5222 AE ‘s-Hertogenbosch
T 0345 - 58 00 55
Stuur een bericht
De retailwereld is fors in beweging. De concurrentie is altijd hevig, er zijn branches en gebieden met forse overbewinkeling. Koopgedrag verandert voortdurend onder invloed van demografische ontwikkelingen en fluctuaties in de economie. Neem daarbij de gigantische factor “online” en het is duidelijk dat het ontwikkelen van de juiste strategie lastig is. Evenals het trekken van conclusies en bijstellen in de praktijk. Waarbij we net als u weten dat “de handel”, dat wat er in de winkel ligt, uiteindelijk bepaalt of er geld verdiend wordt. Wij kennen het klappen van de zweep en we durven zonder aarzeling te zeggen dat we succes kunnen boeken.